Παρασκευή 27 Απριλίου 2007

ειπες μετρό και μουρθαν οι αντρες με τα μαυρα...

υπαρχουν οντως!
τους ειδα με τα ματια μου στο μετρό, ντουλαπιτσες με μαυρα ομοιομορφα κοστουμια χωρις κανενα διακριτικο, να μπλοκαρουν τις πορτες για να κανουν οι αλλοι συναδελφοι τους, οι γιαλατζι ενστολοι των ιδιωτικων εταιριων τον ελεγχο των εισητηριων.

για να καταλαβω, αν δεν εχω εισητηριο, ειτε γιατι το εχασα, ειτε γιατι δεν ειχα λεφτα μαζι μου, θα με ακουμπησουν οι αντρες με τα μαυρα?

αν μπει ενας αστεγος μπατηρης, θα του επιβαλλουν το 40πλασιο της τιμης του εισητηριου?

θα μου πειτε αυτους δεν τους αφηνουν να πλησιασουν στους σταθμους.

εχουν ομως δικαιωμα απο την νομοθεσια και το συνταγμα, ιδιωτικοι υπαλληλοι να εκτελουν καθηκοντα της αστυνομιας και μαλιστα χωρις διακριτικα?

αν τους πλακωσω στις φαπες επειδη με ακουμπησαν, θα κατηγορηθω για αντισταση κατα της αρχης?

ποιας αρχης?

της ιδιωτικης εταιριας?

δεν παμε καθολου μα καθολου καλα...

1 σχόλιο:

vasiliskos είπε...

Εχω περάσει αυτή τη τραυματική εμπειρία και μάλιστα άσχημα.. Μια κάποια στιγμή που είχα μπει στο μετρό σαν τη τρελλή γιατί γύρναγα από ένα νοσοκομείο που νοσηλευόταν ένας δικός μου και είχα ξενυχτήσει και έτρεχα να προλάβω να πάω στη δουλειά. Φυσικά είχα το εισιτήριο στο χέρι αλλά είχα ξεχάσει να το χτυπήσω... Τι έγινε βρέθηκα με τρεις μαντράχαλους να με κατεβάζουν στην επόμενη στάση αφού με είχαν κάνει ρόμπα μεσα στο βαγόνι, μου μίλησαν με τρόπο τουλάχιστον προσβλητικό, λες και μιλάγανε με κάποιον φοβερο εγκληματία και γενικά πίστεψέ με δεν θάθελες να το ζήσεις....Αν σκεφτείς ότι δεν είχα και δεκάρα επάνω μου να πληρώσω το ξεφτίλισμα ήταν ακόμα χειρότερο..