Παρασκευή 30 Μαρτίου 2007

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ!!

Τι βλέπετε? Εκείνα τ'ανθρωπάκια με τις κεραιούλες και τα γουρλωμένα ματάκια?
Τους μάγους μετα δώρα? Τον Οσιο Σουτρούκιο να κουνιέται στο κάδρο σας? Το καζανάκι να τραβιέται μόνο του? Τη πόρτα ν'ανοιγοκλείνει μόλις λέτε Βαγγέλη? Τ'αφεντικό σας να βγάζει χταποδοειδή πλοκάμια στη πλάτη? Το γείτονα να σκάβει το κήπο το βράδυ? Τον υπολογιστή να μπαίνει στα πορνοσαιτ από μόνος του? Το θεό να σας φωνάζει "ρε μητσάρα ακουσέ με αγόρι μου"? Τη τηλεόραση να βγάζει υπόκωφους ήχους βζιιιιιιιν?
Κι εγώ καλέ κι εγώ!!!! Αφού να τώρα που γράφω είναι τέσσερα χέρια που πατάνε τα πλήκτρα. Τα βλέπω! Μα το Θεό!
Και πίσω στη πλάτη μου ένα μάτι να - με το συμπάθειο - το νοιώθω εισχωρεί στο κάτω δεξιά τεταρτημόριο του εγκεφάλου μου και εκπέμπει το "σαν πας στη καλαμάτα".
Εχω να σας πω μυστικά εδώ μέσα!!! Θα φρίξει το σκυλί! Θα καεί το κορδελιό! Τώρα που την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια ο ψυχιάτρός μου επιτέλους μπορώ να κάνω αποκαλύψεις!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: